Autumn vibes

22.08.2017

Bylo okolo půl 10 večer. Lehce se ochladilo, denní rozvrkočenost světa pomalu utichala, foukal vítr. Skončila jsem zrovna v práci, pár minut jsme ještě s holkama postávaly a povídaly si, než jsme se každá vydala svým směrem. Sedla jsem do auta, zapnula jsem vyhřívání sedačky, pustila jsem si z IPhonu písničky a jela jsem za mým mimčem. 



Venku začal vítr sílit, lehce pokapávalo a v dálce se začalo blýskat. Bouřka, která byla, díky neuvěřitelně hysterickým zprávám a varováním v médiích, očekávána, přišla o pár hodin dříve. Ještě jsem rychle odepsala kamarádovi a věnovala se řízení. Auto mi párkrát uskočilo do strany, když se do mě na dálnici opřel vichr. 


Otevřela jsem dveře, Finn mě začal vítat, jakobychom se neviděli měsíc. Vypila jsem si cider, šla do sprchy a lehla jsem do postele. Finn vyskočil ke mě, přitulil se a uvelebil se v měkké peřině. Když jsem sáhla po telefonu, rychle zkontroloval co dělám, pak opět položil hlavu a usnul. 

Já jsem otevřela aplikaci Pinterest, vyklikla jsem z obrázků inspirace LITTLE COZY APPARTMENT a zadala AUTUMN. Okamžitě jak vyjely barevné obrázky, převážně se spadaným listím, teplým čajem, svetry a svíčkami, moje srdíčko zalil takový ten spokojený pocit. Chtěla jsem se hned pomazlit se všemi mými svetry, vytáhnout Timberlandy a dlouhý kalhoty, čas od času si vzít už i čepici. Koupit dýni, upéct dýňovej koláč, udělat dýňovou polévku. Dát si pumpkin spice latté, zahalit se do šál, které by se v obchodech měly prodávat pod názvem deky. Brodit se spadaným listím a poslouchat vítr, který to popadané listí unáší.... 

Mohla bych se nad podzimem rozplývat dál a dál. Miluju podzim. Podzim pro mě znamená strašně moc. I nejvíce vzpomínek na nejlepší věci v mém životě, mám spojené s podzimem. I ty nejhorší, ale o to víc je asi moje pouto k podzimu silnější. Myslím, že každý z vás, svým způsobem podzim musí milovat. Ať už se jedná o podzimní oblečení, se kterým se dá tolik si pohrát nebo stále delší večery, při kterých většinou zalezete někam do kavárny či do postele s teplým čajem a knížkou. Vaše chuťové buňky už hltají po Pumpkin Spice Latté a dýňovém koláči. S dýněmi souvisí přece Halloween a ať už to slavíte nebo ne, Halloweenská - podzimní výzdoba je přeci krásná! Po Halloweenu přicházeji na řadu Dušičky, při kterých zapálíte svíčku jako vzpomínku na .. na kohokoliv. Celý listopad se pomalu, ale jistě, ochlazuje a přichází prosinec, který nám během dvou až tří týdnů přinese sněhovou pokrývku. A v takový den mi už opět nic nechybí.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky