GOOD VIBES ONLY in 2K18

01.01.2018

Jsou tomu téměř 3 měsíce, kdy jsem na blog nic nepověsila. Občas jsem něco napsala, ale pak smazala nebo nechala ležet v počítači. Bylo to dlouhý a opravdu náročný období. Ležela jsem opět v nemocnici, řešila mnoho věcí, renovovala jsem si byt, stěhovala jsem se. Honila jsem se před maturitním plesem, pak před Vánocemi...

Ale je to tu! Jsem živá a zdravá, přestěhovaná, na horách a opět je tu další rok. Rok předešlý mi moc nevyšel. Vlastně se mi nic vyčnívajíc nepovedlo. První polovina roku byla opravdu příšerná. V létě se to zlomilo, jelikož jsem si pořídila štěnátko a bydlela u ségry. Léto bylo na plné pecky, vlastně celé se neslo ve jménu a stylu HighJumpu. Školu jsem celý podzim flákala, zkolabovala jsem a poležela si na jipce, oslavila 20. narozeniny. Přestěhovala jsem se do vlastního, navrhla si šaty na maturitní ples. Zažila jsem úžasný večer ve společnosti všech mých nejbližších, zvládla Vánoce a přežila bujné oslavování konce roku a příchodu nového.

Zbývá zhruba hodina a první den z nových 365 bude fuč. Až ted jsem se ale dostala k rozjímání nad tím, co vlastně chci dokázat a udělat v roce 2018. K čemu jsem došla? K ničemu konkrétnímu. Můj život si se mnou dělá co chce. Evidentně mám takhle rozdané karty a musím se poprat se vším, co přijde. Jednou mi jeden surfař řekl, že život hází štírům klacky pod nohy, že nás život zkouší a chce nás posílit. Snažím se k tomu takto přistupovat. Občas mám hodně slabou chvilku (jako když ležíš na tom nemocničním lůžku, máš napojené srdíčko na přístroje a kyslíkovou masku na obličeji a díru do plíce od drenu - je trošku těžké vyhnout se slzičkám) ale během chvilky se zvládám usmívat se a přistupovat k takovýmto situacím s nadhledem. Navíc "what doesnt kill you makes you stronger" má hodně co do sebe. Tak uvidíme jak to dopadne J

V hlavě se mi honí mnoho věcí, hodně nápadů, plánů... ale při mém štěstí musím v první řadě počítat s čímkoliv co příjde a v druhé řadě koupit gauč, televizi a zrcadlo - to jediné mi chybí, abych měla byt kompletní J .

Vám chci ale strašně moc poděkovat, za rozkliknutí nového článku. Přeji Vám štěstí a především zdraví v novém roce, žádné velké starosti a všechny překážky překonejte a myslete na to, co dobrého Vám to přineslo.

Prostě GOOD VIBES ONLY,

přeje Josefiiiiii

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky