Böhmerwald

12.10.2017

1. Železná Ruda, ke které mám nějaký ten vztah z dětství, je bohužel nejošklivější. Nemám ráda vietnamské tržnice a tady se to jimi jen hemží. Jedno krásné místečko tady ale je. Zašít se v teplých letních dnech k rybníčku na Samotách, přímo u sjezdovky u penzionu Lučanů a koukat na kluky, jak skáčou a ladí triky na lyžích, je paráda.

O letních prázdninách jsem brouzdala Šumavou, wandrovala jsem sem a tam. Dala jsem Šumavě šanci, aby si mě získala. Objevovala jsem její krásy, ať už ty známé nebo skrývané.Zkrátka jsem poslechla, dala jsem jí šanci, vyrazila na několik výletů  a ... ?

2. Když se tedy přesuneme o kousek dál, respektive výš a nejsme líní jít trochu do kopce, cesta na Pancíř je moc fajn. Auto doporučuji nechat u hotelu , parkoviště je velké a auto se tam ztratí, ačkoliv byste tam asi stát neměli. Cesta je celou dobu do kopce, ale není to nic extrémně prudkého! Opravdu se to dá naprosto v pohodě. Cesta je docela kouzelná, protože jdete po upravené cestě, ale skrz les. Mezi stromy prokukuje oldschoolová jednosedačková lanovka. Nevýhoda je, že do restaurace Pancíř, nesmí pejsek. Takže jsme si to vyšli, otočili se a sešli dolů. Tím pádem jsme si osvědčili, že Ruda je fajn - to kafe, na které jsme se tešili cestou na Pancíř, jsme si dali v Caffe Charlotte. Yummy


3. Poté jsem začala objevovat opravdovou Šumávku. Procházka podél vodního kanálu, který sloužil k dopravování dřeva z místa A na místo B, až k počáteční Rechli je naprosto vhodná na rodinnou procházku. S malým štěňátkem (jako já), s kočárkem nebo s malým dítětem. Cestou se můžete zastavit na jídlo a procházka tam a zpátky vyjde na 8 kilometrů.

4. Kousek dál a jste na Modravě. Modrava krásná, klidná a pěkně voní (kdo mě chápe?) ale na procházky za mě nic moc. Sednout si, dát si kafe a kochat se přírodou okolo, to jo.

5. Další výlet jsme s kamarádkou a pejskama a kočárkem namířily na německou stranu. Procházka k a okolo Malého Arberského jezírka není úplně vhodná pro kočárek, ale my to zvládly, takže to určitě zvládnete i vy J protože za tu krásu okolo to opravdu stojí. Za mě 10 z 10 !



Takže jsem dala Šumavě šanci, dokonce 5 šancí. Je krásná, mimo Rudu moc nenarušená člověkem a má své kouzlo. Jenže prostě... 

Krkonoše jsou Krkonoše.

Navždy v srdci mém <3 


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky