S RipCurl v Maroku

10.04.2019


"byl jsem ve správný čas na správném místě"


Tak přesně téhle frázi jsem nikdy nevěřila, ale co čert nechtěl, ono se mi to taky stalo. Vlastně to celé byla taková hezká náhoda. Roztrhla jsem si neopren a když jsem jela na podzim do Asturias, cestou jsem se zastavila v Hossegoru, abych si koupila nějakej novej. Sáhla jsem po krásné 5/3, jak jinak než černé a to že je to od RipCurl jsem vůbec neřešila, protože se mi prostě líbil a cenově vyšel ze všech teplých neoprénů nejlépe. Dojela jsem do Španělska a hned jsem začala postovat fotky v novém neoprenu. Obvykle to nedělám, ale pár holek mi psalo odkud neopren je, tak jsem začala tagovat ve všech postech @ripcurl_cz a .... A za českým RipCurlem stojí parta skvělých kluků a pár z nich znám ze sněhu, prostě snowboarders - skiers svět je malej. Kluci mi napsali, jestli bych s nima nenavázala spolupráci a jelikož mi celej koncept seděl, řekla jsem JO! Nerada navazuju, respektive nenavazuju spolupráci nikdy s žádnou značkou, které nevěřím, kterou nemám vyzkoušenou a bylo by to prostě jen "tady něco máte, tady nás označte a čau".

S klukama jsme si vyšli vstříc opravdu ve všem a o spolupráci jsme měli stejné představy a taková práce má pak smysl!

Takže jsme jen počkali až budou někde skvělý vlny (jakože skvělý = ideální pro mě) a koupili jsme letenky .... do Maroka! V Maroku jsem už byla, ale s mámou a byla to zasloužená dovolená po fyzicky náročném létě a těžkou zimou předemnou. Rozhodla jsem se letět asi 3 dny před odletem a byla to taková ta pohodička v Resortu.

Od té doby se dost změnilo, já jsem se změnila a mé představy o vypnutí se taky změnily. Takže hezky surfhousy, roadtripy, všechno lowcost a ? Nejlepší z nejlepšího.

Do Maroka jsme letěli z Berlína do Agadiru. Bydlení jsme si zajistili v surfařském městečku Taghazout, příma na Anchor Pointu, což je jeden z nejlepších světových spotů.

Letěli jsme grupa 6 lidí a prej příště jedou beze mě, protože jsem neunavitelná :D Něco na tom je, ale tak přeci když se letí na 10 dní surfovat, tak se z toho musí vytěžit maximum! :D Tak jsem prostě chtěla být dvakrát denně ve vodě a je pravda, že jsem jako jediná byla :D Ale to díky tomu, že všechny ostatní dohnala Mohamedova pomsta a postupem času jsme opravdu ocenili, že jsme měli dvě koupelny (záchody) :D.

Konkrétně celého focení se chopil můj kluk a vznikly fotky naprosto podle mých představ a klukům z RipCurlu se fotky moc líbily! Měla jsem s sebou oblečení z nové S/S kolekce 2019 a ta se fakt povedla... přeci jen můžete posoudit :-)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky